Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie jej prawomocności.
2.
Uwagi do porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji.
4.
Sprawozdanie przewodniczących Komisji Stałych z prac między sesjami.
5.
Raport o stanie Gminy Ornontowice za 2024 rok:
a)
przedstawienie Raportu o stanie Gminy Ornontowice za 2024 rok,
c)
podjęcie uchwały w sprawie udzielenia wotum zaufania dla Wójta Gminy Ornontowice (Druk Nr 1/05/25).
6.
Sprawozdanie roczne z wykonania budżetu Gminy Ornontowice za 2024 rok:
a)
opinie Komisji Stałych Rady Gminy w sprawie sprawozdania finansowego oraz sprawozdania rocznego z wykonania budżetu Gminy Ornontowice za 2024 rok,
b)
opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie:
1)
przedłożonego przez Wójta Gminy Ornontowice sprawozdania rocznego z wykonania budżetu Gminy Ornontowice za 2024 rok wraz z informacją o stanie mienia komunalnego,
2)
wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Ornontowice w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Ornontowice absolutorium za 2024 rok.
c)
wniosek Komisji Rewizyjnej do Rady Gminy Ornontowice w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Ornontowice absolutorium za 2024 rok,
d)
rozpatrzenie sprawozdania finansowego oraz sprawozdania rocznego z wykonania budżetu Gminy Ornontowice za 2024 rok – dyskusja,
e)
podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem rocznym z wykonania budżetu Gminy Ornontowice za 2024 rok (Druk Nr 2/05/25),
f)
podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Ornontowice za 2024 rok (Druk Nr 3/05/25).
7.
Podjęcie uchwał w sprawie:
a)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Ornontowice na lata 2025-2032 (Druk Nr 8/05/25),
b)
zmian budżetu Gminy na 2025 rok (Druk Nr 9/05/25),
c)
wyrażenia zgody na sprzedaż w trybie bezprzetargowym prawa własności niezabudowanej nieruchomości gruntowej położonej w Ornontowicach przy ulicy Zamkowej (Druk Nr 6/05/25),
d)
przystąpienia do sporządzenia Strategii Rozwoju Gminy Ornontowice na lata 2026-2035 (Druk Nr 7/05/25).
8.
Informacje Wójta Gminy.
9.
Informacje Przewodniczącego Rady Gminy.
10.
Interpelacje radnych.
11.
Wolne głosy i wnioski, zapytania radnych.